ikrigochkarlek

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Ljusare.

Av Angelica - 25 februari 2013 08:09

Nu är ledigheten över och idag står ett kvällspass på schemat. Det har varit en lugn och skön helg där vi inte alls gjort särskilt mycket. Kollade på Mello i lördags, som alla andra i Sverige typ, och jag tycker att det var den bästa deltävlingen hittills. Vi röstade på Ulrik. Han är ju från Kullavik, lite patriotiskt där alltså. Och han var ju faktiskt bäst också. Tror nog han till och med tar hem hela alltet. Men vi får se. Måndag idag och veckan är i rullning. Det slog mig när jag vaknade halv sju i morse att det faktiskt var ljust ute! Dessutom har vi haft bra väder i några dagar nu, kallt som tusan men ändå strålande sol. Underbart! Och förutom ljusare tider så är det också en helt okej vecka som ligger framför mig. På torsdag bland annat så ska jag och två kompisar åka till Ullared och shoppa. Det var jättelängesedan jag var där så det ska bli kul, det brukar dock inte vara lika roligt för plånboken. Det kanske är tur att man inte bor allt för nära trots allt! Men shoppa kan man ju göra ändå. Igår hade Ellos 50 % på reapriset på deras hemsida så då klickade jag hem ett par boots och en jacka. Hoppas att det kommer snart, är spänd på att se om skorna passar. Nu ska jag ta mig en dusch och göra mig irodning inför jobbet. Vi hörs, mina vänner!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 2 april 2013 22:13

Nu sitter jag på bussen på väg hem från jobbet och skriver mitt första mobilinlägg i den här bloggen. Påsken var trevlig och det blev en del firande med familj och vänner fast jag jobbade. Antar att man lär sig att planera och pussla ihop tillvaron n...

Av Angelica - 29 mars 2013 09:33

  Det var ett tag sedan jag skrev någonting nu, tiden rullar på så fort. Men det är väl det som är fördelen med att ha en liten blogg, man skriver när man känner för det och inte för att man måste. Igår så hade vi i alla fall en ledig dag. Jag och ...

Av Angelica - 24 mars 2013 11:09

  I fredags lekte vi Spice girls, det var ganska likt kan man säga.    Så var det söndag och helgen har gått i rasande fart som vanligt. Men det har varit en skön och trevlig ledighet. I fredags efter jobb var det dags för lite fest med någ...

Av Angelica - 20 mars 2013 18:45


Hej! Idag är det lill-lördag, onsdag mitt i veckan. Och imorgon är jag ledig! Ska bli så skönt att slippa stiga upp kl 04:30 då, för även om barnen vaknar tidigt så blir ju 07:00 en rejäl sovmorgon för mig. I övrigt har vi inga planer för morgondagen...

Av Angelica - 17 mars 2013 07:13


Hemma hos min pappa igår.   God morgon söndag! Utanför fönstret ligger återigen ett lager med snö. Mest som ett vitt puder, men ändå snö. Och här i stugan vaknar vi tidigt fast vi la oss sent igår. Det slår aldrig fel! Tur att jag numer ka...

Presentation


Välkommen till min blogg! Angelica heter jag och är 23 år. Jag är mamma till två flickor som är 5 och 2 år gamla och jag jobbar på en akutavdelning på ett sjukhus vilket är lite av ett drömjobb. Och jag gillar fart och fläkt, att ha många bollar i luften.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards