ikrigochkarlek

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Angelica - 2 april 2013 22:13

Nu sitter jag på bussen på väg hem från jobbet och skriver mitt första mobilinlägg i den här bloggen. Påsken var trevlig och det blev en del firande med familj och vänner fast jag jobbade. Antar att man lär sig att planera och pussla ihop tillvaron när man har obekväma arbetstider att anpassa sig efter och liv som man gärna vill leva. Annars då? Det är bra! Har en stor överraskning på g till A, han fyller ju 25 i juni och då vill jag verkligen att han ska bli firad. Jag må vara en gnällig och tjatig sambo ibland men efter detta tror jag ändå att han kommer att tycka att jag är lite av världens bästa. Fast förhoppningsvis tycker han lite så redan nu! Hur som helst. Mycket på gång och mycket att se fram emot! Och nu är det april också. Äntligen vår! Även om kylan skvallrar om annat förstås. Men det är ju sol! Härligt! Nu ska jag snart byta buss, det är ju en liten tripp jag har hem. 45 min. Och imorgon ringer klockan 04:30. Detta hade jag aldrig orkat om jag inte trivdes så på mitt jobb! Det är ett som är säkert! Så god natt på er, ni som fortfarande tittar in här då och då.

Här får ni en bild på en god tårta som jag gjorde i helgen. Den kändes nästan lite somrig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Angelica heter jag och är 23 år. Jag är mamma till två flickor som är 5 och 2 år gamla och jag jobbar på en akutavdelning på ett sjukhus vilket är lite av ett drömjobb. Och jag gillar fart och fläkt, att ha många bollar i luften.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards